Wataha Cienia

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum otwarte na nowo!!
Zapraszam do rejestracji!!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Matiz

Strony: 1 [2] 3 4
16
Uczelnia / Uczelnia
« dnia: Sierpień 22, 2013, 17:08:31 »
Tutaj trenujemy na WT i UM każdy trener uczy czegoś innego
Aktualni trenerzy:

Siła:Matiz
Szybkość:-
Czujność:-
Zręczność:-
Odwaga:-
Moce:-Moonlight

Można się zapisać.!

17
Areny walk / Arena WC
« dnia: Sierpień 22, 2013, 16:58:25 »
Arena WC

18
Areny walk / Arena WSK
« dnia: Sierpień 22, 2013, 16:56:01 »
Arena

19
Pomysły / Pomysły na pracę!
« dnia: Sierpień 22, 2013, 13:52:45 »
Macie pomysły na pracę?
Jak tak to tu zapiszcie

20
Konkursy / Konkurs:Kalendarz
« dnia: Sierpień 22, 2013, 13:24:59 »
Uczestnicy mają za zadanie zaprojektować nasz wilczy kalendarz.
Uczestnicy:
1.Rainbow
2.Twilight
3.Hikari
Nagrody:
1.miejsce 100WT
2.miejsce 50WT
3.miejsce 25WT

Prace wysyłajcie do 25 sierpnia 2013r.

21
Sklep / Amulety, Talizmany itp.
« dnia: Sierpień 22, 2013, 10:29:02 »
1. Muszla Afrodyty
Działanie: Jest to amulet, dzięki któremu każdy może przez 1 dzień oddychać pod wodą.
Czas działania: jak już napisałam wyżej, 1 dzień
Ilość użyć: do 3
Skutki uboczne:  mogą pojawić się błony pomiędzy palcami. Jednak to po kilku dniach schodzi.
Cena:25WT

2. Włócznia Aresa
Działanie: Ten amulet pozwala każdemu znaleźć najrzadszą zwierzynę
Czas działania: 10 godzin
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Brak
Cena:25WT

3. Berło Hadesa
Działanie: Każdy może porozumiewać się ze zwierzętami (wszystkimi)
Czas działania: 2 godziny
Ilość użyć: 5 razy
Skutki uboczne: -
Cena:20WT

4. Kaduceusz Hermesa
Działanie: Ci, które się kłóciły, nagle proponują sobie rozejm i stają się przyjaciółmi
Czas działania: 10 minut
Ilość użyć: 2 razy
Skutki uboczne: Brak
15WT

5. Płomień Hestii
Działanie: Ktoś rzuca w ziemię Płomień, który wytwarza gaz senny. Inni (oprócz tego co rzucił Płomień) tracą przytomność na  15 minut.
Czas działania: Tak jak wyżej napisałam, 15 minut
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Zatrucie dymem
20WT

6. Trójząb Posejdona
Działanie: Można odnaleźć każdą morską roślinę, która jest na głębokości poniżej 500 metrów
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu
Ilość użyć: nieskończoność
Skutki uboczne: Brak
30WT

Pierścień Amaroka*:
Dzięki niemu można się powiększyć o kilka cali.
Ilość użyć - 3. Czas działania - 20-30 minut.
Cena:20WT
Amarok – w języku Eskimosów znaczy Wilk. W mitologii Inuitów Amarok przedstawiany jest jako gigantyczny wilk podróżujący bez towarzystwa watahy, atakujący każdego, kto tylko wyruszył samotnie na nocne polowanie.

Medalion Davy`ego Jones`a:
Można władać dowolnym księżycem (wybrać czy jest w pełni czy nie)
Ilość użyć - 5   Czas - 4 godziny (od 22:00 do 2:00)
Cena: 20WT

Amulet Fenghuang`a*:
Noszony na szyi pozwala nie czuć ognia (ktoś wchodzi do ognia i się nie pali, nie czuje gorąca)
Ilość użyć - 1   Czas - 50 minut
Cena:15WT
Fenghuang - Mityczny ptak pochodzący z mitologii chińskiej.

Medalion Lewiatana:
Można widzieć w ciemności.
Ilość użyć - 7  Czas - 60 minut
Cena:15WT

Pierścień Midasa:
Ktoś, kto ma przy sobie ten pierścień, może coś lub kogoś zamienić w złoto.
Ilość użyć - 10  Czas działania - 12 godzin
Cena:20WT

Ryjek Zgredka:
Zgredek jest skrzatem domowym. Często bije sam siebie. Ktoś, który nosi ten amulet nie czuje bólu.
Ilość użyć - 2    Czas działania - 2 godziny
Cena:25WT

Włos z głowy wili:
Dziewczyna staje się piękniejsza.
Ilość użyć - 1     Czas działania - nieskończoność
Cena:20WT

Palec charłaka:
Ktoś może władać magią.
Ilość użyć - 1     Czas działania - 1 doba
Cena:25WT

Pióro z ogona Fawkes`a:
Dzięki temu ktoś może wiedzieć, gdzie dzieje się coś niedobrego.
Ilość użyć - 5
Cena:20WT

Proszek Fiuu:
Dzięki temu ktoś może zniknąć i pojawić się w innym miejscu. Należy rzucić w podłoże i wyraźnie wypowiedzieć miejsce, gdzie ten ma się pojawić.
Ilość użyć - do wyczerpania zapasów.
Sakiewka zawiera 15 g proszku, do jednego użycia potrzeba 10 mg.
Cena:20WT

Patyczek z wierzby bijącej:
Ktoś może przewidzieć ruch przeciwnika
Ilość użyć - 5   Czas działania - 30 minut
Cena:15WT

Fragment "szaty" dementora:
Tam, gdzie pojawia się ktoś posiadający ten fragment, robi się bardzo zimno, wszystko (oprócz opiekunów i towarzyszy) zamarza i gnije.
Ilość użyć - 3   Czas działania - 1 doba
Cena:20WT

Szklana nuta:
Rozmawiasz z kimś i nagle brakuje wam tematu do rozmowy? Połóż tą nutę, a ona puści melodię, która wypełni tą pustkę.
Ilość użyć - nieskończenie wiele   Czas działania - 30-40 minut
Cena:20WT

Fiolka z krwią testrala:
Kogoś, który nosi tą fiolkę na szyi, mogą zobaczyć tylko ci, którzy widzieli czyjąś śmierć.
Ilość użyć - nieskończona
Cena:20WT

Fiolka Skunksołaka:
Gdy ktoś wyleje na innego ktoś całą zawartość fiolki, tamten zmienia się w skunksołaka.
Ilość użyć - 1
Czas zamiany - tydzień
Cena:20WT

Paznokieć Graupa:
Jest to tarcza. Wilk, który ma przy sobie tą tarczę, jest odporny na każdy atak.
Cena:25WT

Diament Mufasy:
Ktoś staje się niewidoczny dla innych np. znienawidzonych.
Ilość użyć - nieskończona
Cena:20WT

Medalion Meduzy:
Komuś wyrastają włosy-węże.. A te węże zabijają spojrzeniem.
Ilość użyć - 2
Czas działania - 2 dni
Cena:15WT

Eliksir Miłych Chwil
Działanie: Miłe wspomnienia i chwile z dzieciństwa… Przypominają się różne zdarzenia z przeszłości.
Czas działania: Tyle ile zażyczy sobie właściciel Eliksiru
Jak użyć: Każdy wie, że z wiekiem, zapominamy, o chwilach złych jak i tych dobrych, właśnie dlatego powstał mały fikuśnie zakręcony flakonik, z zielonym płynem w środku, który jak się wypije w całości, to przywróci wilkowi najmilsze chwile i wspomnienia, o których warto pamiętać…. Nie ma on skutków ubocznych
Cena:30WT

Eliksir Tytana
Działanie: Dzięki niemu, będziesz silny i niepokonany, będziesz jak Tytani
Czas działania: Około tygodnia
Jak użyć: Aby stać się jak Tytan, musisz otworzyć pudełeczko z takim jakby kremem, i wysmarować łapy i czubek ogona, jednak pamiętaj Ponowne użycie ET. Nie przyniesie żadnych rezultatów, więc użyj go jedynie w ostateczności…
30WT

Eliksir Spryciarzy
Działanie: Ten eliksir powoduje Niezwykły spryt i rozum, oczywiście mowa tu o sprycie umysłu
Czas działania: Czas jest nieokreślony, nie wiadomo ile trwa jego działanie…
Jak użyć: Należy wykopać dziurę głębokości ok. pół metra wlać zawartość, zakopać i pozostawić na 12 godzin, po upływie czasu odkopać czerwone ziarno, które powstało z zawartości. Wilk powinien zjeść to ziarenko i rozkoszować się niezwykłym Sprytem i inteligencją, tylko się nie wymądrzaj
Cena:30WT

22
Pomysły / Pomysły na rzeczy do sklepu.
« dnia: Sierpień 22, 2013, 09:41:36 »
Zapisujcie swoje pomysły na:

Towarzyszy

Przedmioty

Eliksiry

23
Wprowadzenie / Regulamin.
« dnia: Sierpień 22, 2013, 09:38:43 »
Regulamin forum.

1.Nie używamy wulgaryzmów! Rób cenzury typu **.
2.Można zareklamować swoje forum ale tylko na PW!
3.Można pisać rozlew krwi ale nie "zapędzać" się!
4.Za nieprzestrzeganie regulaminu można wylecieć z Forum!!
5.Nie wolno wrzucać zdjęć: Rasistowskich, pornograficznych itp.

Jak ktoś zauważył nieprzestrzeganie regulaminu pisać odrazu na PW!!

Regulamin walk!

1.Nie można wyjść np. Z niezniszczalnej klatki!!!
2.W walce jesteśmy równi!!!

24
Góry / Góry Śmierci
« dnia: Sierpień 22, 2013, 09:24:38 »
Niezdobywalne góry że stromym zboczem. Na dole leżą wielkie kamienie, gdy spadniesz już nie wstaniesz.

25
Ruiny / Krzywa wieża
« dnia: Sierpień 22, 2013, 08:49:27 »
Wielka i stara wieża. Przy silnych wiatrach rozpadnie się na kawałki.

26
Wprowadzenie / Gazetka "Forum"
« dnia: Sierpień 22, 2013, 02:25:07 »
Tutaj nasz reporter będzie zapisywać wydarzenia na forum.

27
Nawiedzony Zamek / Sala Duchów
« dnia: Sierpień 21, 2013, 18:35:50 »
Sala pełna duchów. Słychać jęki,stęki,krzyk płacz wszystko w jednym

28
Klify / Góry
« dnia: Sierpień 21, 2013, 18:14:24 »
Wysokie i strome góry nieopodal klifu. Można spaść. A ten kto spadnie nie przeżyje.

29
Góry / Kanion
« dnia: Sierpień 21, 2013, 17:15:25 »
Ostre głazy, wysokie góry. Niebezpieczenstwo jest wszędzie.

30
Morze / Plaża
« dnia: Sierpień 21, 2013, 17:10:31 »
Plaża woda, piasek i nic więcej... Raj tak to można nazwać.

Strony: 1 [2] 3 4
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pesandfifa homofriends wojownicy-nocy glrp shd