Wataha Cienia
Kategoria ogólna => Pomysły => Wątek zaczęty przez: Matiz w Sierpień 22, 2013, 09:41:36
-
Zapisujcie swoje pomysły na:
Towarzyszy
Przedmioty
Eliksiry
-
1. Muszla Afrodyty
Działanie: Jest to amulet, dzięki któremu każdy może przez 1 dzień oddychać pod wodą.
Czas działania: jak już napisałam wyżej, 1 dzień
Ilość użyć: do 3
Skutki uboczne: mogą pojawić się błony pomiędzy palcami. Jednak to po kilku dniach schodzi.
2. Włócznia Aresa
Działanie: Ten amulet pozwala każdemu znaleźć najrzadszą zwierzynę
Czas działania: 10 godzin
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Brak
3. Berło Hadesa
Działanie: Każdy może porozumiewać się ze zwierzętami (wszystkimi)
Czas działania: 2 godziny
Ilość użyć: 5 razy
Skutki uboczne: -
4. Kaduceusz Hermesa
Działanie: Ci, które się kłóciły, nagle proponują sobie rozejm i stają się przyjaciółmi
Czas działania: 10 minut
Ilość użyć: 2 razy
Skutki uboczne: Brak
5. Płomień Hestii
Działanie: Ktoś rzuca w ziemię Płomień, który wytwarza gaz senny. Inni (oprócz tego co rzucił Płomień) tracą przytomność na 15 minut.
Czas działania: Tak jak wyżej napisałam, 15 minut
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Zatrucie dymem
6. Trójząb Posejdona
Działanie: Można odnaleźć każdą morską roślinę, która jest na głębokości poniżej 500 metrów
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu
Ilość użyć: nieskończoność
Skutki uboczne: Brak
Pierścień Amaroka*:
Dzięki niemu można się powiększyć o kilka cali.
Ilość użyć - 3. Czas działania - 20-30 minut.
Cena: wybierzcie jakąś..
Amarok – w języku Eskimosów znaczy Wilk. W mitologii Inuitów Amarok przedstawiany jest jako gigantyczny wilk podróżujący bez towarzystwa watahy, atakujący każdego, kto tylko wyruszył samotnie na nocne polowanie.
Medalion Davy`ego Jones`a:
Można władać dowolnym księżycem (wybrać czy jest w pełni czy nie)
Ilość użyć - 5 Czas - 4 godziny (od 22:00 do 2:00)
Cena: wybierzcie jakąś
Amulet Fenghuang`a*:
Noszony na szyi pozwala nie czuć ognia (ktoś wchodzi do ognia i się nie pali, nie czuje gorąca)
Ilość użyć - 1 Czas - 50 minut
Cena: --
Fenghuang - Mityczny ptak pochodzący z mitologii chińskiej.
Medalion Lewiatana:
Można widzieć w ciemności.
Ilość użyć - 7 Czas - 60 minut
Cena: --
Pierścień Midasa:
Ktoś, kto ma przy sobie ten pierścień, może coś lub kogoś zamienić w złoto.
Ilość użyć - 10 Czas działania - 12 godzin
Ryjek Zgredka:
Zgredek jest skrzatem domowym. Często bije sam siebie. Ktoś, który nosi ten amulet nie czuje bólu.
Ilość użyć - 2 Czas działania - 2 godziny
Włos z głowy wili:
Dziewczyna staje się piękniejsza.
Ilość użyć - 1 Czas działania - nieskończoność
Palec charłaka:
Ktoś może władać magią.
Ilość użyć - 1 Czas działania - 1 doba
Pióro z ogona Fawkes`a:
Dzięki temu ktoś może wiedzieć, gdzie dzieje się coś niedobrego.
Ilość użyć - 5
Proszek Fiuu:
Dzięki temu ktoś może zniknąć i pojawić się w innym miejscu. Należy rzucić w podłoże i wyraźnie wypowiedzieć miejsce, gdzie ten ma się pojawić.
Ilość użyć - do wyczerpania zapasów.
Sakiewka zawiera 15 g proszku, do jednego użycia potrzeba 10 mg.
Patyczek z wierzby bijącej:
Ktoś może przewidzieć ruch przeciwnika
Ilość użyć - 5 Czas działania - 30 minut
Fragment "szaty" dementora:
Tam, gdzie pojawia się ktoś posiadający ten fragment, robi się bardzo zimno, wszystko (oprócz opiekunów i towarzyszy) zamarza i gnije.
Ilość użyć - 3 Czas działania - 1 doba
Szklana nuta:
Rozmawiasz z kimś i nagle brakuje wam tematu do rozmowy? Połóż tą nutę, a ona puści melodię, która wypełni tą pustkę.
Ilość użyć - nieskończenie wiele Czas działania - 30-40 minut
Fiolka z krwią testrala:
Kogoś, który nosi tą fiolkę na szyi, mogą zobaczyć tylko ci, którzy widzieli czyjąś śmierć.
Ilość użyć - nieskończona
Fiolka Skunksołaka:
Gdy ktoś wyleje na innego ktoś całą zawartość fiolki, tamten zmienia się w skunksołaka.
Ilość użyć - 1
Czas zamiany - tydzień
Paznokieć Graupa:
Jest to tarcza. Wilk, który ma przy sobie tą tarczę, jest odporny na każdy atak.
Diament Mufasy:
Ktoś staje się niewidoczny dla innych np. znienawidzonych.
Ilość użyć - nieskończona
Medalion Meduzy:
Komuś wyrastają włosy-węże.. A te węże zabijają spojrzeniem.
Ilość użyć - 2
Czas działania - 2 dni
-
Wow, trochę tego jest... Ok zapisze.
-
Dostanę coś??
-
Dostaniesz. Tylko zrób sobie podpis okey?
-
Okej. A ile na początku mam kasy?
-
100WT (Zmieniłem walutę Wilcze Talary).
-
Dostałaś feniksa tęczowego.
-
Dzięki.
-
Dopisz sr go do podpisu.
-
-Smok Lodowy
(http://fc01.deviantart.net/fs24/i/2007/314/7/2/Ice_Dragon_by_Ironshod.jpg)
-Smok Ognisty
(http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/346/b/0/02_by_boolahaha-d5ntauq.jpg)
-Smok Wodny
(http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/180/6/8/Water_Dragon_by_tiantian1008.jpg)
-Smok Natury
(http://th00.deviantart.net/fs42/PRE/i/2009/159/0/a/_The_Swamp_Guardian__by_ryu_kitsune.jpg)
-Smok Powietrzny
(http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2009/353/5/8/Creating_a_Storm_by_ryu_kitsune.png)
-smok Diamentowy
(http://th02.deviantart.net/fs4/PRE/i/2004/250/a/d/Cristal_Dragon_in_flight_by_mafagafa.jpg)
-Smok Magii
(http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2010/163/9/1/Magic_Dragon__s_Lair_by_Manwathiell.png)
-Smok Mroków
(http://fc01.deviantart.net/fs10/i/2006/099/5/d/Curse_of_Arastold_by_Ironshod.jpg)
-
Zapisze.
-
Dostajesz 150WT
-
uhu!!!!
-
Może ma ktoś pomysł na eliksiry?
-
Eliksir Miłych Chwil
Działanie: Miłe wspomnienia i chwile z dzieciństwa… Przypominają się różne zdarzenia z przeszłości.
Czas działania: Tyle ile zażyczy sobie właściciel Eliksiru
Jak użyć: Każdy wie, że z wiekiem, zapominamy, o chwilach złych jak i tych dobrych, właśnie dlatego powstał mały fikuśnie zakręcony flakonik, z zielonym płynem w środku, który jak się wypije w całości, to przywróci wilkowi najmilsze chwile i wspomnienia, o których warto pamiętać…. Nie ma on skutków ubocznych
Eliksir Tytana
Działanie: Dzięki niemu, będziesz silny i niepokonany, będziesz jak Tytani
Czas działania: Około tygodnia
Jak użyć: Aby stać się jak Tytan, musisz otworzyć pudełeczko z takim jakby kremem, i wysmarować łapy i czubek ogona, jednak pamiętaj Ponowne użycie ET. Nie przyniesie żadnych rezultatów, więc użyj go jedynie w ostateczności…
Eliksir Spryciarzy
Działanie: Ten eliksir powoduje Niezwykły spryt i rozum, oczywiście mowa tu o sprycie umysłu
Czas działania: Czas jest nieokreślony, nie wiadomo ile trwa jego działanie…
Jak użyć: Należy wykopać dziurę głębokości ok. pół metra wlać zawartość, zakopać i pozostawić na 12 godzin, po upływie czasu odkopać czerwone ziarno, które powstało z zawartości. Wilk powinien zjeść to ziarenko i rozkoszować się niezwykłym Sprytem i inteligencją, tylko się nie wymądrzaj…
-
Okey dopisze to.
A ty masz 50WT
-
Eliksir Nieśmiertelności
Działanie: Stajesz się nieśmiertelnym.
Czas działania: cały czas
Ilość użyć: 1
Skutki uboczne: Brak
Eliksir Młodości
Działanie: Możesz odmłodzić się o 1 rok.
Czas działania: nie wiadomo...
Ilość użyć: 1
Skutki uboczne: Możesz trochę zdziwaczeć przez pierwsze 2 godziny, ale potem zachowujesz się normalnie.
Eliksir Magii
Działanie: Możesz zdobyć dodatkową moc.
Czas działania: jeden tydzień
Ilość użyć: nieskończoność
Skutki uboczne: Brak
Eliksir Prawdy
Działanie: Każdy wilk powie nawet swoją największą tajemnicę.
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu.
Ilość użyć: 3
Skutki uboczne: Brak
Eliksir Szczęścia
Działanie: Będziesz mieć szczęście
Czas działania: 3 dni
Ilość użyć: 1
Skutki uboczne: Brak
Eliksir Mądrości
Działanie: Będziesz bardzo mądry/a.
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu.
Ilość użyć: 1
Skutki uboczne: Możesz trochę robić z siebie kujona...
Eliksir Posejdona
Działanie: Możesz władać wodą.
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu
Ilość użyć: 1
Skutki uboczne: Brak