Kategoria ogólna > Sklep

Amulety, Talizmany itp.

(1/1)

Matiz:
1. Muszla Afrodyty
Działanie: Jest to amulet, dzięki któremu każdy może przez 1 dzień oddychać pod wodą.
Czas działania: jak już napisałam wyżej, 1 dzień
Ilość użyć: do 3
Skutki uboczne:  mogą pojawić się błony pomiędzy palcami. Jednak to po kilku dniach schodzi.
Cena:25WT

2. Włócznia Aresa
Działanie: Ten amulet pozwala każdemu znaleźć najrzadszą zwierzynę
Czas działania: 10 godzin
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Brak
Cena:25WT

3. Berło Hadesa
Działanie: Każdy może porozumiewać się ze zwierzętami (wszystkimi)
Czas działania: 2 godziny
Ilość użyć: 5 razy
Skutki uboczne: -
Cena:20WT

4. Kaduceusz Hermesa
Działanie: Ci, które się kłóciły, nagle proponują sobie rozejm i stają się przyjaciółmi
Czas działania: 10 minut
Ilość użyć: 2 razy
Skutki uboczne: Brak
15WT

5. Płomień Hestii
Działanie: Ktoś rzuca w ziemię Płomień, który wytwarza gaz senny. Inni (oprócz tego co rzucił Płomień) tracą przytomność na  15 minut.
Czas działania: Tak jak wyżej napisałam, 15 minut
Ilość użyć: 1 raz
Skutki uboczne: Zatrucie dymem
20WT

6. Trójząb Posejdona
Działanie: Można odnaleźć każdą morską roślinę, która jest na głębokości poniżej 500 metrów
Czas działania: Nie ma wyznaczonego czasu
Ilość użyć: nieskończoność
Skutki uboczne: Brak
30WT

Pierścień Amaroka*:
Dzięki niemu można się powiększyć o kilka cali.
Ilość użyć - 3. Czas działania - 20-30 minut.
Cena:20WT
Amarok – w języku Eskimosów znaczy Wilk. W mitologii Inuitów Amarok przedstawiany jest jako gigantyczny wilk podróżujący bez towarzystwa watahy, atakujący każdego, kto tylko wyruszył samotnie na nocne polowanie.

Medalion Davy`ego Jones`a:
Można władać dowolnym księżycem (wybrać czy jest w pełni czy nie)
Ilość użyć - 5   Czas - 4 godziny (od 22:00 do 2:00)
Cena: 20WT

Amulet Fenghuang`a*:
Noszony na szyi pozwala nie czuć ognia (ktoś wchodzi do ognia i się nie pali, nie czuje gorąca)
Ilość użyć - 1   Czas - 50 minut
Cena:15WT
Fenghuang - Mityczny ptak pochodzący z mitologii chińskiej.

Medalion Lewiatana:
Można widzieć w ciemności.
Ilość użyć - 7  Czas - 60 minut
Cena:15WT

Pierścień Midasa:
Ktoś, kto ma przy sobie ten pierścień, może coś lub kogoś zamienić w złoto.
Ilość użyć - 10  Czas działania - 12 godzin
Cena:20WT

Ryjek Zgredka:
Zgredek jest skrzatem domowym. Często bije sam siebie. Ktoś, który nosi ten amulet nie czuje bólu.
Ilość użyć - 2    Czas działania - 2 godziny
Cena:25WT

Włos z głowy wili:
Dziewczyna staje się piękniejsza.
Ilość użyć - 1     Czas działania - nieskończoność
Cena:20WT

Palec charłaka:
Ktoś może władać magią.
Ilość użyć - 1     Czas działania - 1 doba
Cena:25WT

Pióro z ogona Fawkes`a:
Dzięki temu ktoś może wiedzieć, gdzie dzieje się coś niedobrego.
Ilość użyć - 5
Cena:20WT

Proszek Fiuu:
Dzięki temu ktoś może zniknąć i pojawić się w innym miejscu. Należy rzucić w podłoże i wyraźnie wypowiedzieć miejsce, gdzie ten ma się pojawić.
Ilość użyć - do wyczerpania zapasów.
Sakiewka zawiera 15 g proszku, do jednego użycia potrzeba 10 mg.
Cena:20WT

Patyczek z wierzby bijącej:
Ktoś może przewidzieć ruch przeciwnika
Ilość użyć - 5   Czas działania - 30 minut
Cena:15WT

Fragment "szaty" dementora:
Tam, gdzie pojawia się ktoś posiadający ten fragment, robi się bardzo zimno, wszystko (oprócz opiekunów i towarzyszy) zamarza i gnije.
Ilość użyć - 3   Czas działania - 1 doba
Cena:20WT

Szklana nuta:
Rozmawiasz z kimś i nagle brakuje wam tematu do rozmowy? Połóż tą nutę, a ona puści melodię, która wypełni tą pustkę.
Ilość użyć - nieskończenie wiele   Czas działania - 30-40 minut
Cena:20WT

Fiolka z krwią testrala:
Kogoś, który nosi tą fiolkę na szyi, mogą zobaczyć tylko ci, którzy widzieli czyjąś śmierć.
Ilość użyć - nieskończona
Cena:20WT

Fiolka Skunksołaka:
Gdy ktoś wyleje na innego ktoś całą zawartość fiolki, tamten zmienia się w skunksołaka.
Ilość użyć - 1
Czas zamiany - tydzień
Cena:20WT

Paznokieć Graupa:
Jest to tarcza. Wilk, który ma przy sobie tą tarczę, jest odporny na każdy atak.
Cena:25WT

Diament Mufasy:
Ktoś staje się niewidoczny dla innych np. znienawidzonych.
Ilość użyć - nieskończona
Cena:20WT

Medalion Meduzy:
Komuś wyrastają włosy-węże.. A te węże zabijają spojrzeniem.
Ilość użyć - 2
Czas działania - 2 dni
Cena:15WT

Eliksir Miłych Chwil
Działanie: Miłe wspomnienia i chwile z dzieciństwa… Przypominają się różne zdarzenia z przeszłości.
Czas działania: Tyle ile zażyczy sobie właściciel Eliksiru
Jak użyć: Każdy wie, że z wiekiem, zapominamy, o chwilach złych jak i tych dobrych, właśnie dlatego powstał mały fikuśnie zakręcony flakonik, z zielonym płynem w środku, który jak się wypije w całości, to przywróci wilkowi najmilsze chwile i wspomnienia, o których warto pamiętać…. Nie ma on skutków ubocznych
Cena:30WT

Eliksir Tytana
Działanie: Dzięki niemu, będziesz silny i niepokonany, będziesz jak Tytani
Czas działania: Około tygodnia
Jak użyć: Aby stać się jak Tytan, musisz otworzyć pudełeczko z takim jakby kremem, i wysmarować łapy i czubek ogona, jednak pamiętaj Ponowne użycie ET. Nie przyniesie żadnych rezultatów, więc użyj go jedynie w ostateczności…
30WT

Eliksir Spryciarzy
Działanie: Ten eliksir powoduje Niezwykły spryt i rozum, oczywiście mowa tu o sprycie umysłu
Czas działania: Czas jest nieokreślony, nie wiadomo ile trwa jego działanie…
Jak użyć: Należy wykopać dziurę głębokości ok. pół metra wlać zawartość, zakopać i pozostawić na 12 godzin, po upływie czasu odkopać czerwone ziarno, które powstało z zawartości. Wilk powinien zjeść to ziarenko i rozkoszować się niezwykłym Sprytem i inteligencją, tylko się nie wymądrzaj
Cena:30WT

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej